Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 stycznia 2019

:)

Moi mili obserwatorzy i przyjaciele bloga!

Dziękuję Wam serdecznie za kolejny wspólny rok. Choć nie był to rok systematycznego blogowania, to uznaję go za udany, bo czułam, że jesteście ze mną. To niesamowite otrzymywać tyle dobrej energii od ludzi, których często nigdy się nie spotkało osobiście. Jest to swego rodzaju fenomen sieci, że można odnaleźć w niej ludzi sobie bliskich. Dziękuję, że jesteście! 
Szczególnie dziękuję Chimerze, aga-craft, Pasje Violi i Alicji, których komentarze były dla mnie bardzo dużym wsparciem, zwłaszcza w chwilach zwątpienia <3 Dla Was mam małe noworoczne niespodzianki, które chciałabym Wam podarować. Napiszcie mi na maila ms.totticorner@gmail.com adresy do wysyłki :*

Wszystkim życzę udanego roku 2019! Niech spełnią się Wasze marzenia, nie poddawajcie się w dążeniu do ich realizacji, niech dobre zdrowie Wam towarzyszy i wszystkiego co najlepsze :) 

Chciałam również podziękować wszystkim koleżankom z DT i moim Szefowym! Cieszę się, że kolejny rok mogę tworzyć w tak zacnym gronie. 

Pozdrawiam Serdecznie, Agnieszka :) 


A to inspiracja dla Miszmasz Papierowy :)










6 komentarzy:

  1. O jeny ale niespodzianka, dziękuje, odezwę się wieczorkiem ;). A tag jaki cudny, piekna inspiracja ;) Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś Tobie również szczęśliwego Nowego Roku :) Czasu na tworzenie, zdrowia , uśmiechu i wiary w ludzi :) Zagladam do Ciebie bo bardzo lubie Twoje prace i Twój styl :) a z niespodzianki bardzo sie cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag piekny, bogaty, taki w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za takie wyróżnienie ale bardzo lubię podziwiać Twoje tak piękne , wypracowane prace. Podobnie jest z tym tagiem. Przepiękny :-). Pozdrawiam i wysyłam adres :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tag :) gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga super, że jesteś i że w chwilach zwątpienia miałaś przy sobie osoby, które nie tylko były ale też krzepiły Cię dobrym słowem. :)
    Tag, już podziwiałam ale powtórzę się - jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)