Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 stycznia 2019

Wymiana tagów i co wyszło z paczek ;)


Witajcie Kochani :) 

Dzisiaj chciałam podzielić się wrażeniami z wymiany tagów, jaka miała miejsce w grudniu, w ramach bloga TDZ. Moją parą okazała się Justyna, której prace zawsze mnie urzekały. Nie myliłam się, tag jaki przygotowała był śliczny!


Justyna obdarowała mnie tyloma przydasiami, że...


zrobiłam aż trzy tagi ;)




 Poza regulaminową wymianą bawiłam się z koleżanką z DT - Beatą.  
Poniżej paczucha od niej i jej piękne prace.

A tak wygląda mój tag z materiałów powymiankowych od Beaty :)


Zajrzyjcie na bloga TDZ gdzie zamieszczamy pozostałe prace naszego zespołu. Jest na co popatrzeć. :) 

10 komentarzy:

  1. Piękne prace wykonałaś.Podziwiam jak zawsze :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mistrzostwo, żeby stworzyć takie cuda na takiej małej powierzchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe mnóstwo wspaniałości na wymiankach :) tagi przepiękne- wszystkie! Super zagospodarowałaś przydaśki i powstał kolejny piekny tag :) pięrkne te kwiatuszki z foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się pięknie obdarowałyście, wspaniałe tagi stworzyłyście. Ja właśnie tworzę kartki wg twojego kursu Aga, niebawem na stronie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, ze zabawa udana, a przy okazji powstały piękne i niepowtarzalne prace. BRAWO!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne tagi, widać że wymianka się udała i miłości mnóstwo radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne tagi stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNE PRACE! - aż musiałam to wykrzyczeć. Wspaniała taka wymianka i takie cudowności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)