Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 kwietnia 2023

Album dla dziewczynki z okazji narodzin

 Witam Was serdecznie :) 

U mnie ciągle na różowo :) Dzisiaj chciałabym pokazać Wam albumy wykony z okazji narodzin dziecka. Uważam, że jest to niezwykła pamiątka, którą rodzice będą cieszyć się przez lata. Jeśli szukasz pomysłu na prezent dla noworodka, to album w pudełku z papierów Scrapandme Pink Blossom 2 to doskonały wybór.

Ten album dla dziewczynki wykonałam ręcznie z najwyższej jakości papierów, co czyni go nie tylko pięknym, ale i trwałym. Ozdobiłam go kwiatami handmade z papieru i materiału, koronką i wyciętymi listkami z arkusza Leaves. Te dodatki przydają mu uroku i elegancji.

Pudełko do albumu wykonałam z tych samych papierów co album, co daje piękny i spójny efekt. W centralnym punkcie pudełka znajduje się urocze słoniątko, które z pewnością przyciągnie uwagę każdej młodej mamy.

Ten album w pudełku to doskonały prezent dla noworodka, ale także wspaniała pamiątka dla rodziców. Mogą w nim przechowywać zdjęcia, notatki i wspomnienia z pierwszych miesięcy życia dziecka.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i do zobaczenia :)

Aga




 





 

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię róż w pracach. Znam i mam ten zestaw papierów. Jest piękny i Twój album z niego też mnie zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)