Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 maja 2023

Kartka komunijna dla dziewczynki - wyzwanie ScrapAndMe "Kwiaty"

 Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj dzielę się z Wami inspiracją do wyzwania w ScrapAndMe o temacie "Kwiaty"
Oto moja najnowsza kartka komunijna, która jest zarówno klasyczna, jak i pełna uroku.

Wykorzystałam piękne papierki Pink Blossom 2 od ScrapAndMe, które są idealne do tego rodzaju projektów. Kartka ma tradycyjny kwadratowy kształt, ale postanowiłam dodać nieco niekonwencjonalności, układając drugą warstwę asymetrycznie. Dzięki temu otrzymałam ciekawy efekt, który dodaje głębi i wyjątkowości.

Delikatnymi kwiatami z materiału ozdobiłam moją kartkę. Wybrałam te w kolorze białym aby podkreślić wyjątkowy charakter okazji - I Komunii Świętej. 
Dodałam również trochę złotych cekinów oraz innych ozdobnych elementów. 

Kartka komunijna z papierów Pink Blossom 2 to idealny prezent dla dziewczynki z okazji tak ważnego wydarzenia. Jest delikatna, pełna uroku i wspaniale oddaje nastrój tego wyjątkowego dnia. 

Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu "Kwiaty" w ScrapAndMe i do podzielenia się swoimi własnymi inspiracjami. Kwiaty są zawsze pięknym motywem, który może dodać magii każdemu twórczemu projektowi.




Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i do zobaczenia w kolejnych wpisach, gdzie podzielę się z Wami nowymi inspiracjami i pomysłami na ręcznie robione projekty.

1 komentarz:

  1. Lovely card for this occasion Agnieszka, very pretty! 😍
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)