Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 października 2024

Czasem mniej znaczy więcej - Clean & Simple

Hej, kochani!

Dzisiaj mam dla Was małą, ale jakże przyjemną inspirację, która może przydać się szczególnie wtedy, gdy szukacie wytchnienia od bardziej skomplikowanych projektów. 😉

Chcę pokazać Wam kartkę w stylu clean & simple, którą wykonałam w ramach DT ScrapAndMe Uwielbiam tę formę kartkowania - wydaje się prosta, ale potrafi być naprawdę wymagająca! 
Nie raz doprowadzała mnie do frustracji, ale tym razem wszystko poszło gładko.

Głównym bohaterem mojej kartki jest gnomik, który w zasadzie zrobił całą robotę. Dodatkowo dodałam trochę chlapań, napis i kawałek kartki z książki. I to wszystko!
Wierzę, że ta prosta inspiracja pomoże Wam znaleźć spokój i odprężenie w tworzeniu. 😊
Pamiętajcie, że czasem mniej znaczy więcej! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)