Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 października 2024

Kartka urodzinowa dla szesnastolatka

Hej, hej! 

Dzisiaj mam dla Was coś naprawdę wyjątkowego - kartkę urodzinową, która sprawi, że każdy szesnastolatek poczuje się jak prawdziwy król! 😊

Znacie kolekcję Something Else ScrapAndMe? To taka męska, nowoczesna elegancja w czystej postaci. I właśnie z tej kolekcji pochodzi moja dzisiejsza propozycja.

Kartka w formacie 14x21 cm, prosta, ale z pazurem! Postanowiłam dodać jej trochę magii i wkleiłam na środku shaker box - magiczne okienko, w którym ukryte są cekiny i cyfra 16. Przy każdym potrząśnięciu kartką, cekiny tańczą w rytmie radości! Dodatkowo dorzuciłam kilka trybików i czerwone akcenty, które idealnie komponują się z cyfrą za szybą.

Ale to nie wszystko! Pod okrągłą ramką znajdziecie również pozytywną sentencję, która doda urodzinowemu solenizantowi skrzydeł i przypomni mu o tym, jak jest wyjątkowy. 

Ta kartka to idealny sposób na wyrażenie swoich uczuć i stworzenie niezapomnianej pamiątki.
Pamiętajcie - kartka to tylko dodatek, najważniejsze są życzenia od serca! 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)