Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Okiem w art journal

Szydełkiem w oko mnie motywuje. Ale ta dziewczyna ma pasji w sobie. Spodobał mi się jej wpis art journal na wyzwanie z okiem w craftowym ogródku. I tak sobie pomyślałam też spróbuję, a co. W takim wyzwaniu jeszcze nie startowałam może to będzie dobry początek.
Do wykonania użyłam mgiełek, tuszy, farby akrylowej, no i oczywiście kredek akwarelowych, którymi narysowałam oczy, ze stempli zrobiłam ramy luster. Kartki się trochę powyginały ale mi to pasuję bo nabrały charakteru:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





2 komentarze:

  1. :) rewelacyjnie wyszło :) kartki mi też się trochę wyginają szczególnie jak przesadzę z barwnikami :) ale potem podkładam je dla rozprostowania pod książki i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne... A wyginającymi kartkamii się nie przejmujcie... Jak mediujecie to chyba nei ma na to sposobu;)Dziękuje za udział w wzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)