Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 lipca 2013

Tag w kieszonce

Zrobiłam tag na wyzwanie 13@arts z paletą barw. I tak krążąc po blogach znalazłam u Astrid's Artistic Effords fajny pomysł na ubranko dla niego (koniecznie zajrzyjcie do Astrid bo jest niesamowita). No i nie mogłam się powstrzymać i zgapiłam:) Tak powstał mały mix-mediowy komplecik:) Do wykonania użyłam pomarańczowego i różowego tuszu, białej farby akrylowej, pudru do embossingu, perełek w płynie, przeszyć maszynowych. Przez maskę nałożyłam farbę, tusz gąbeczką, popsikałam również mgiełką, a także odrysowałam czarnym cienkopisem kilka kwadratów.
I jeszcze na koniec muszę Wam podziękować za ciepłe słowa jakie pozostawiacie na blogu, za odwiedziny. Witam serdecznie nowych obserwatorów. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)













10 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że jestem zachwycona Twoją pracą, nie tylko ze względu na wykonanie, profesjonalne wykonanie, ale i kolorystyke. Super kolorki. Bardzo mi się podoba. :))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny tag , cudne kolorki i wykonanie motylek świetnie wkomponowany . Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Ewik 21 DT 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam, czekałam... aż pojawi się coś nowego ;) no i proszę, takie cudo!!!
    Piękny tag - niesamowicie dobrane kolory...
    Hmm - warto było poczekać - oby jak najwięcej takich piękności ;)
    powodzenia w wyzwaniu!
    pozdrawiam - AB

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście świetna praca i fajny pomysł :) rozkręciłaś się mediowo - fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo, a ten pomysł z ubrankiem na taga - rewelacja. Dziękujemy za wspólną zabawę z 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13@rts
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały tag ten motylek wygląda jak prawdziwy na tle bialych liści a tak ogólnie suuuper ojejku zapomniałabym witam cię serdecznie jako nowego członka na mojej witrynie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)