Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 listopada 2015

Kolejne październikowe scrapy

Tyle LO'sów w jednym miesiącu nigdy nie zrobiłam. Aż trzy! No po prostu z podziwu dla siebie wyjść nie mogę. Widać motywacja była dobra i w tym miejscu chce podziękować Kindze i Bogusi. Zaczyna mi się podobać, nawet już kawałek ściany znalazłam, żeby je zawiesić. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)




Zielony jest liftem mojego pierwszego scrapa o TEGO.



Oba zgłaszam na wyzwanie Projektu Wagi Ciężkiej "Balony".

12 komentarzy:

  1. Ale super! Zazdroszczę tej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Aguś - jestem pod wielkim wrażeniem!!! Fantastyczne scrapy i zazdroszczę odwagi i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba bardzo mi się podobają, są śliczne i ciekawe, przyciągają uwagę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace! Dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwa rewelacyjne :) super, że przysiadłaś do LOsów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne te scrapy! W zupełnie innym stylu, ale oba urzekające! Dziękuję za udział w wyzwnaiu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  7. oba wyjątkowo piękne! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, aż chciałoby się polecieć ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe Layouty! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe Layouty! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)