Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 sierpnia 2017

Kolorowy tag - inspiracja dla Project Prezent

Kiedy nie mam pomysłu na inspirację robię taga. Zazwyczaj zaczyna się niewinnie, a później daję się ponieść i powstaje istny miszmasz. Tym razem wykorzystałam gruby wykrojnik Tima Holtza. Chlapałam na przemian farbkami, tuszem i mgiełkami, dodałam trochę koronek, tych, które miałam akurat pod ręką. Najtrudniej było z napisem w ramce. Bo oczywiście musiałam wepchać tam moje łapki i zaschnięty glossy accent pękł na środku. No i się rozmył. Na szczęście nie przeszkadza to szczęśliwej właścicielce, która z taga zrobiła zakładkę :) Inspiracyjna praca dla Project Prezent wzbogacona jest o stemple, które używam z dużą przyjemnością. 






Gałązka z listkami IV - bez bloczka

Dalmatyńczyk - tło - bez bloczka

Piórko II - bez bloczka

Pozdrawiam Was i dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)