Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 grudnia 2018

Mediowe zawieszki do prezentów.

Witajcie :)
Lubię do prezentów świątecznych doczepiać tagi. Zazwyczaj tworzę je przy pomocy różnych mediów. W tym roku nie odeszłam od tego zwyczaju i pobrudziłam sobie ręce ;) Oczywiście oprócz pasty strukturalnej, farb akrylowych Silks (pięknie się mienią), tuszy oraz ukochanych tekturek Miszmasz Papierowy, użyłam stempli Project Prezent, które zaprojektowałam, a dzięki kolorom tchnęłam w nie jeszcze więcej "życia". Zainspirowane? Mam nadzieję ;) Po zbliżenia zapraszam na blog sklepu PP => TU :)
Serdeczne uściski dla was. 




Słoik z widokiem na zimę - sama guma
Latarnia - sama gumaTrzej Królowie - grafika - sama guma


  

4 komentarze:

  1. Ojej jakie ładne. Ładnie pomalowane stempelki i pięknie wkomponowane w całość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprojektowałas wspaniałe stemple, tagi wyszły superowe :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)