Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 lutego 2019

Pachnący post ;)

Ja tylko na chwilkę :)

Chciałam pokazać jaką piękną i pachnącą przesyłkę dostałam od Violi :) Moja teściowa stwierdziła, że szkoda tych mydełek używać, bo się wymydlą i stracą swój kształt. Oczywiście jestem innego zdania :D Żal chować takie cudeńka do szuflady, pięknie wyglądają, są takie miłe w dotyku i uroczo pachną. Poza tym za każdym razem, kiedy będę ich używać pomyślę o Violi i jej miłym geście.

Dziękuje jeszcze raz za mydełka i pięknego taga :*


7 komentarzy:

  1. Oj chyba wyłożyłabym mydełka do ozdoby w łazience. Cudne, aż żal używać.

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju, już widzę miny gości w łazience :) ale śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywac, uzywać, jak sie wymydlą doslę nowe ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mydełka i jak estetycznie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent otrzymałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się też dostałam takie w wymiance i też mi szkoda używać. Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)