Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 maja 2020

Prace zapomniane

Zapomniane...Tak na prawdę to raczej pozostawione na później do publikacji. W wolnej chwili, która się właśnie wydarzyła postaram się wrzucić małe co nieco. Takie chwile są dla mnie rzadkością w czasach kwarantanny. Wszystko się poprzestawiało, zdecydowałam się na zdalną pracę z uwagi na bezpieczeństwo ale także z powodu szkoły, której większy ciężar został przeniesiony na dzieci i na rodziców. Niewątpliwie dzieci otrzymają lekcję życia i może staną się przez to bardziej samodzielne. Zastanawiam się tylko jak poradzą sobie pedagodzy w następnym roku, z jakimi brakami będą musieli sobie radzić? A może okaże się, że e-szkoła świetnie się sprawdziła? Czas pokaże. Jak na razie moje dzieci radzą sobie dobrze. Syn zawsze powtarzał, że on to by chciał, żebym była nauczycielką w jego szkole, można powiedzieć, że jego marzenie się spełniło :D 
A jak u Was, jak sobie radzicie w czasach kwarantanny?

W moich pracach trochę wiosny, mam nadzieję, że poprawią Wam nastrój w dzisiejszym dniu :) 


Kartkę wykonałam z papierów ScrapAndMe, Celebrations Rouge.


Kopertówka i serduszko jest inspiracją do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy "Kocham Cię Mamo", które trwa, a ja zachęcam do wzięcia w nim udziału. Przewidziana jest bardzo atrakcyjna nagroda: 
papiery od ScrapBoys.






Życzę Wam zdrowia i pogody ducha :) 

8 komentarzy:

  1. Ja tam czekam, żeby moje córki wróciły już do szkoły ;) Ciężko im przychodzi samodyscyplina i systematyczność. Czuję się przy nich niczym strażnik ;)
    Twoje wiosenne prace bardzo mi się podobają. Zwłaszcza ten wazon pełen kwiatów. Świetnie go wymyśliłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za odwiedziny i ciepłe słowo. Porównanie do strażnika jest bardzo trafne. Wydaje mi się, że do końca roku szkolnego będziemy musiały pozostać na swoich posterunkach ;)

      Usuń
  2. Cudownie ukwiecone prace, buzia się sama usmiecha :) Moja córka juz ma świadectwo :) na razie tylko wirtualnie. Odbierze dopiero razem z maturą. W trudnych czasach przyszło jej pisac egzamin dojrzałości. Ale co zrobić, byleśmy zdrowi byli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś <3 Maturzyści mieli tego roku ogromny stres. Będę trzymać za Twoją córkę kciuki w czerwcu.

      Usuń
  3. Zachwycam się Twoimi pracami. Pięknie rozkwitły kwiatki u Ciebie. Serduszko i kopertówka na pewno zachwyci nie tylko mnie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)