Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 maja 2020

Rozkwitaj - kartka ze sztuką J.W. Waterhouse'a

Cześć :)


Na blogu Miszmasz Papierowy ruszyło nowe wyzwanie "Rozkwitaj" - praca z tekturką. Sięgnęłam kolejny raz w moich kartkowych pracach do stuki malarza, którego bardzo cenę - John William Waterhouse. W jego malarstwie urzeka mnie symbolizm, odwoływanie się do legend arturiańskich i jaskrawość kolorów. Jako, że kartka dedykowana jest kobiecie a temat wyzwania kwiatowy, to ta grafika wydawała mi się idealna. Mam nadzieję, że odnajdziecie w mojej pracy ducha epoki, w której tworzył Waterhouse.

Hello :)

The new challenge started on the Miszmasz Papierowy blog BLOOM  work with chipboards. I have used again in my card works a picture by John William Waterhouse. I admire his art for symbolism, recourse to Arthurian legends, and vibrant colours. This card is dedicated to a woman, and the challenge is blooming, so this graphic seems ideal. I hope you will find the spirit of the Victorian era in my work.






   


5 komentarzy:

  1. Piękną pracę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się podoba, jak dopracowałaś detale. Nie wiem, czego użyłaś, żeby uzyskać efekt wypukłości np. na rysowanej ramce, ale nadało to pracy smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, ta kompozycja jest mistrzowska, no coś cudownego. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, nastrojowa, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać Twoje prace.Są zawsze takie nastrojowe i przemyślane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)