Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 kwietnia 2021

Kartka z ramką

Witajcie przyjaciele !
Dzisiaj mam ogromną przyjemność pokazać Wam moją pracę z najnowszymi papierami 
Aquarelles
Wykonałam z nich kartkę , która może być ofiarowana na wiele okazji.
Starałam się stworzyć kompozycję, dzięki której moja praca uzyska lekkość i odrobine romantyzmu. 
W rezultacie posłużyłam się ramką z foremki, aby mogła pomieścić w sobie te piękne akwarelowe kwiaty niczym flakon. 
Mam nadzieję, że moja praca Wam się podoba i jest inspiracyjna :) 
 
Na brzegach papieru narysowałam imitację przeszyć 
oraz delikatne listki wychodzące spod kompozycji.
Nie tylko kwiaty są przepięknie namalowane, zobaczcie jak wdzięczne są podłużne listki.
Pod kompozycją umieściłam delikatne koronki, a gdzie nie gdzie półperełki.  
Oto papiery, które użyłam w mojej pracy: 
 
 

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)