Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 maja 2021

Złote myśli - zeszyt wzruszeń

 Witajcie :)

Pamiętacie zakończenie swojej szkoły? Czas wzruszeń, uścisków i obiecywania sobie, że nasze drogi na pewno się nie rozejdą. Czasem takie obietnice nabierają mocy i owocują przyjaźnią na zawsze. Czasem drogi się rozchodzą i wtedy dobrze mieć choć ślad bo ludziach, którzy kiedyś byli w naszym życiu. 

"Złote myśli" to zeszyt, w którym można zebrać wpisy swoich kolegów z klasy i ukochanych nauczycieli. To najlepszy pomysł na zatrzymanie chwili i przypomnienie tego co było. 


Zeszyt powstał dzięki kolekcji Vintage Journal Pages - Junk Journal. Wydrukowane karty skleiłam ze sobą, aby były bardziej sztywne i stanowiły wytrzymałą okładkę zeszytu. Na okładce umieściłam grafikę z arkusza Emocje-Domino i drobne elementy z Number Letter Kit - Junk Journal. Całość pokryłam niewielką ilością mediów, czyli pastą strukturalną, woskiem i płatkami do złoceń. 


W środku znajdują się kartki przyszyte do okładki.


Wykorzystane grafiki:




Dziękuję za uwagę i do zobaczenia :) 





3 komentarze:

  1. Och łezka się w oku kręci, ja miałam taki pamietnik z wpisami wszystkich koleżanek i kolegów z klasy :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zeszycik . Ja do tej pory mam pamiętnik z czasów szkoły podstawowej a w nim wpisy kolegów , koleżanek i innych bliskich osób. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś cudowny zeszyt wzruszeń, jak cudnie go przyozdobiłaś :) Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)