Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 grudnia 2021

Pudełko po herbacie - altered art

Witajcie! 

Cieszę się, że wreszcie mogą pokazać Wam pudełko po herbacie, które zalterowałam. Trwało to jakiś czas i można powiedzieć, że pudełko nabrało swojej mocy leżakując na półce i stało się inspiracja dla ScrapAndMe. Pudełko na początku zmatowiłam papierem ściernym, następnie oczyściłam z pyłu i pokryłam go białą farbą kredową. Po jej wyschnięciu starłam delikatnie papierem ściernym brzegi  pudełka, tak żeby odsłonić troszkę fakturę drewna. Wszystkie zewnętrzne i wewnętrzne ścianki udało się pięknie okleić przy pomocy ślicznych papierów Grunge Backgrounds i Woods, świetnie się też pracowało na nich mediami. Czarne gesso przeciągnęłam przez maskę i pokryłam je woskiem, który również położyłam na niezaklejonych miejscach na pudełku. Moim zamysłem było pokazanie kontrastu pomiędzy tym, co na wierzchu, a tym, co w środku. Myślę, że ten zabieg udało mi się uzyskać. Kwiatuszki i listki wycięłam z dodatków z kolekcji Vintage Garden. Elementy do wycinania spodobały mi się od samego początku, dlatego też zrobiłam kwiaty pasujące pod ta kolekcję. 


Wewnętrzną stronę wieczka pudełka również ozdobiłam uroczym oknem z okiennicami 
i dodatkami z Vintage Garden oraz słodką różyczką z papieru akwarelowego. 

Przyjrzyjmy się z bliska wieczku.
 

  
W pracy użyłam:



Pozdrawiam Was gorąco i życzę twórczego weekand'u <3 


2 komentarze:

  1. Wow, śliczne jest :) wspaniały recykling;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale przerobiłaś pudełko. Jest śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)