Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 stycznia 2022

Moc życzeń i słoneczniki

 Witam Was serdecznie na moim blogu :) 

Przyznaje, że "Sunflowers" skradły moje serce. Przepiękne tła, kompozycje kwiatowe i ornamenty! Jak mogłam się im oprzeć? No nie mogłam! :) Na pierwszy ogień poszła kartka, na której znalazła się ramka, oraz wycięte elementy, a także kwiaty ręcznie robione :)    

Trochę szczegółów :)  

Jeśli macie ochotę zrobić podobną kartkę, 
to kurs do kartki znajdziecie na moim kanale na You Tube:




Mam nadzieję, że kurs będzie przydatny i z niego skorzystacie :)

Użyte materiały:

Pozdrawiam serdecznie :) 


2 komentarze:

  1. Śliczną kartkę zrobiłaś. Tak naprawdę zaskoczyły mnie te słonecznikowe, żółte papiery bo myślałam że będzie trudno coś z nich wyczarować a w rzeczywistości ciągle podziwiam prace z ich użyciem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca Aguś, te papiery też mnie zauroczyły, już je zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)