Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 maja 2022

Kartka komunijna w pudełku

Dzień dobry 😊 

Z wielką przyjemnością sięgam kolejny raz po papiery Especially For You, ciesząc się również z tego, że mój poprzedni projekt, do którego nawiązuje ta inspiracja, tak bardzo przypadł Wam do gustu. Dziękuję za wszystkie reakcje i polubienia na Facebok'u i Instagram'ie 💓

Prace komunijne zawsze były dla mnie miłym tematem, a zwłaszcza te dedykowane dla dziewczynek, mogę w nich trochę bardziej "poszaleć" w kompozycjach, dodając kwiaty ręcznie wykonane, gałązki i elementy wycięte z dodatkowych arkuszy.

 
Na pudełku ułożyłam kilka warstw z odpowiednio przyciętych arkuszy, które wyeksponowałam przy pomocy naszych deseczek z kolekcji Woods. Ostatnia warstwa została wykończona ozdobnym dziurkaczem.  Na papierach ułożyłam kompozycję z ślicznej ramki z kwiatuszkami (znajdziecie ją na okładce kolekcji), rameczki wyciętej z wykrojnika oraz hostii, a także bukiecików z różyczkami i pastelowymi kwiatuszkami.




Na kartce kompozycja nawiązuje do pudełka, jednak kwiaty, ramki oraz pozostałe elementy zostały ułożone na kawałkach papieru uniesionych na dystansach. 


I jeszcze trochę zbliżeń, na których możecie zobaczyć jakie dodatki zostały użyte, 
czyli mikrokulki i cekiny w postaci małych gwiazdek.




 Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca 😀 
Cieszę się już na kolejne spotkanie z Wami!


Materiały wykorzystane w pracy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)