Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 sierpnia 2022

Blejtram w słonecznikach


Dzień dobry :)

Dzisiaj pokażę Wam najnowszy blejtram w formacie A4 jaki wykonałam do wyzwania na blogu Scrapandme. Temat to "Wakacje"; postawiłam na rustykalność. Przepiękne deseczki z kolekcji Sun Flowers pasowały idealnie, a słoneczniki i kwiaty łąki jeszcze bardziej podkreśliły ten klimat. Podstawą dla mojego blejtramu stała się deska malarska, do której przykleiłam papier bazowy. Wycięłam jedną z kwiatowych kompozycji i na jej bazie utworzyłam przestrzenne bukiety z wyciętych elementów i własnoręcznie wykonanych kwiatów. Gdzieniegdzie poutykałam koronę i elementy  z wykrojników.  


  
Dziękuję za odwiedziny :)
Zapraszam do wyzwania 👇


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)