Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 września 2022

Jesienny layout

 Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojej inspiracji na wyzwanie ScrapAndMe. 
Tym razem temat to "Praca dowolna". Ja przygotowałam layout w jesiennym klimacie. 

Podstawą mojej pracy są dwa arkusze Sunflowers 07/08 i Woods 09/10, które ułożyłam w pasach naprzemiennie. Zewnętrzne krawędzie mocno wytuszowałam Distress'em  Vintage Photo, a następnie na bazę naniosłam pastę strukturalną oraz stemple. 


W centralnej części layout'u ułożyłam moje zdjęcie z synkiem, które ozdobiłam tagami, 
kwiatami z papieru, ślicznymi tekturkami od Tekturkowo.pl 
stemplami dyni i liści dębu, a także metalowymi elementami, cekinami i mikrokulkami.

Zapraszam do obejrzenia szczegółów :) 






Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu i zainspiruje do tworzenia. 
A może znajdziecie czas i ochotę aby przyłączyć się do naszego wyzwania?

Uściski
Aga 



6 komentarzy:

  1. Piękna praca w jesiennych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca:) Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne LO, Powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie dobrałaś wszystkie dodatki! I te warstwy tworzą niesamowity klimat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i bardzo klimatycznie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jesienna praca ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, życzę powodzenia- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)