Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 czerwca 2023

Dla Ukochanej Mamy - exploding box w piwoniach i lawendzie

 Zapraszam Was serdecznie na kolejny wpis na moim blogu, w którym chciałabym podzielić się z Wami wyjątkowym projektem - exploding boxem z okazji urodzin. 

Bazę od GoatBox ozdobiłam pięknymi papierami marki Scrapandme z kolekcji "Spring Purple". 

 Papiery te są pełne uroku i delikatności, wyróżniają się cudownym motywem kwiatowym piwonii i lawendy. Właśnie te wzory wybrałam, aby nadać mojemu projektowi wyjątkowego charakteru.

 Oprócz wyciętych papierowych kwiatów z arkusza dedykowanego do kolekcji, do projektu dodałam również moje własnoręcznie wykonane materiałowe kwiaty. Dobór kolorystyki był starannie dopasowany, aby stworzyć harmonijną kompozycję i zachować spójność wizualną.

Na wieczku umieściłam prześliczną ażurową serwetkę z tektury Miszmasz PapierowyWewnątrz exploding boxa znajduje się mniejsze pudełeczko z napisem "Dla Ukochanej Mamy" specjalnie zamówionym w Tekturkowo. Jest to idealne miejsce na umieszczenie drobnego upominku dla drogiej osoby. Na bocznych ściankach umieściłam ramki, w których znalazły się rodzinne zdjęcia. Musicie uwierzyć mi na słowo, wygląda to wspaniale! Tego rodzaju szczegóły dodają projektowi indywidualnego charakteru i nadają mu wartości emocjonalnej. 

 Tworzenie tego pudełka sprawiło mi ogromną radość. Każdy detal został starannie dopracowany, a całość otrzymała dodatkowe "nosidełko" zabezpieczające pracę.


Moja praca jest inspiracją do wyzwania Scrapandme "Z Serwetką", na które gorąco zapraszam.






 Dziękuję, za odwiedziny na moim blogu. Jeśli masz ochotę o coś zapytać, lub podzielić się swoimi pomysłami, proszę o zostawienie komentarza. Do zobaczenia w kolejnym wpisie :) 

Pracę zgłaszam do wyzwania:



7 komentarzy:

  1. Piękne pudełko i opakowanie. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, za odwiedziny i za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna całość. Elegancja, estetyka. Super box CI wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie fioletowy box! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)