Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 listopada 2023

Kartka na wiele okazji - bardzo romantyczna

 Witajcie!

Bardzo cieszę się, że dzisiaj mogę pokazać Wam moją najnowszą inspirację dla Pracowni Niebanalnie Kreatywnej! To kartka składająca się z trzech części, więc jest dużo miejsca na życzenia. Poza tym papiery Mintay Papers mają tak bogatą szatę graficzną więc chciałam pokazać z kolekcji "City of Love" jak najwięcej. Wykorzystałam również śliczne mintayowe okienko z tektury i podkleiłam je tak, żeby powstało wrażenie głębi. Użyłam również tuszu do postarzenia i farby do chlapań. Okno pomalowałam farbą kredową, a ozdobiłam za pomocą Die-Cuts z wyżej wymienionej kolekcji oraz kwiatami z materiału i naturalnym mchem. 





Oczywiście zapraszam Was również do sklepu Pracowni, gdzie znajdziecie wiele ciekawych rzeczy, jak i te z których wykonałam swoją kartkę. ⬇️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)