Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 grudnia 2023

Podświetlana kamieniczka

 Cześć!

Dzisiaj zaległa praca, jaką wykonałam dla Pracowni Niebanalnie Kreatywnej. 
Tym razem wybrałam troszkę większą formę i postawiłam na dekoracje świąteczną. 
Nie, to nie będzie wianek na drzwi ani stroik, lecz kamieniczka, która napełnia wnętrze wyjątkowym klimatem. Dzieje się tak dzięki lampkom ledowym wmontowanym w środku ścian, które mają przyjemną, ciepłą barwę. Projekt jest wykonany z tektury i pomalowany farbą kredową, środek otrzymał ceglaną fakturę, bruk, a na ścianach przykleiłam piękne okna  i drzwi z kolekcji CHRISTMAS 2 Mintay Papers.






 Tworzenie kamieniczki dało mi dużo radości, cieszę się, że daje radość też  komuś jeszcze, gdyż otrzymała nowego właściciela. To są właśnie te piękne chwile, kiedy dowiadujesz się, że twoja twórczość porusza serca innych osób. Bardzo dziękuje za te momenty <3 

3 komentarze:

  1. Fantastyczna praca, jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie to wygląda. Kamieniczka jak z "Wigilijnej opowieści ". Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna kamieniczka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)