Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

"Żyj bez wymówek, podróżuj bez żalu" - wpis do art journalu

 Witajcie!

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojej najnowszej pracy, jaka powstała w ramach współpracy z Pracownią Niebanalnie Kreatywną. Ten wpis do art journala stworzyłam przy użyciu pięknych papierów i dodatków z kolekcji Traveller od Mintay Papers.  Nie mogłam się oprzeć tej kuszącej kolorystyce i wzorom, które natychmiast przeniosły mnie w wirtualną podróż po odległych zakątkach świata.

Oprócz wykorzystania tych wspaniałych materiałów, postanowiłam pobawić się też tuszami, maskami, pigmentami oraz pisakiem kredowym, który okazał się strzałem w dziesiątkę - świetnie sprawdził się do tworzenia efektownych chlapanin, dodając mojej pracy niepowtarzalnego charakteru.

Tworzenie tego wpisu było dla mnie nie tylko inspirującym, ale także relaksującym doświadczeniem. Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje również Was do sięgnięcia po kreatywne narzędzia i stworzenia własnego, niepowtarzalnego wpisu.

A może nawet zainspiruje Was do podróży? Bo przecież sztuka i podróże są dwoma niesamowicie inspirującymi źródłami, które warto wykorzystać w życiu.

Dziękuję Wam wszystkim za dzisiejsze spotkanie i za to, że dzielicie ze mną swoją pasję do tworzenia!





Serdecznie pozdrawiam, Agnieszka 

2 komentarze:

  1. Wonderful AJ pages, full of stunning details! There is also Venice, Italy! :) Fabulous images and design! Love the chalk marker details!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you, Alice, I appreciate your support. <3 Venniece is the place that I dream about the most!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)