Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 stycznia 2021

Kartka dla przyjaciółki.

Witajcie kochani!

Dzisiaj mam dla Was specjalną kartkę, od przyjaciółki dla przyjaciółki. Jedna z nich przeprowadza się na tyle daleko, że kontakt osobisty będzie mocno utrudniony. Oczywiście zostaje internet, telefon, ale kartka, to taki namacalny dowód przyjaźni i "przypominacz" jednocześnie. Zastanawiałam jak ugryźć ten temat i postanowiłam sięgnąć do grafik Digital PAPER, zwłaszcza, że ostatnio dostałam "Cud Rudzielca", który wygląda jest bohaterka tej historii. Okazało się, że to był strzał w 10, a gdy już kartka była gotowa podpatrzyłam na nią stwierdziłam, że nic w niej nie brakuje :)  Mam nadzieję, że karteczka Was zainspiruje i tak samo jak ja, pokochacie tą uroczą dziewczynkę w pasiastej sukience :)  




Życzę Wam udanego dnia! 

Grafiki są dostępne w sklepie Etsy:




10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)