Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 stycznia 2021

Romantyczna kartka z motylkami

Dzień dobry przyjaciele :) 

Simple Story 3 Beige, to kolekcja, z której tworzy mi się ostatnio najmilej. Ta delikatność, piękne wzornictwo, inspiruje mnie do robienia romantyczno - kwiatowych prac. Dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam taką romantyczną karteczkę w formacie DL z uroczymi motylkami .
Mam nadzieję, że tutorial, który nakręciłam dla Was, będzie inspiracyjny. 
Proszę o wyrozumiałość dla mojego aparatu, który pod koniec postanowił zakończyć współpracę, oznajmiając mi, że na karcie pamięci miejsca brak
.
Zapraszam do obejrzenia mojej pracy i filmu, który jest zamieszczony na dole postu.










Użyte materiały:

 
 



 

6 komentarzy:

  1. o tak, cudna kartka, a kompozycja zachwyca! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca Agnieszko, te kwiatuchy sa cudne :) musze sobie taką buteleczkę z klejem zrobić, poczestuję się Twoim pomysłem :) a, i śliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna , kwiatowa kartka :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW😍😍😍 piękna 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)