Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 lutego 2021

Album zimowy

Witajcie kochani!

Bardzo się cieszę, że wreszcie mogę pokazać mój zimowy album. Wykonanie go zajęło dużo czasu, ale najważniejsze, że zdążyłam przed wiosną :D Tworzenie z kolekcji ScrapAndMe "White Christmas" sprawiło mi wiele radości, co więcej jest ona fantastyczna nie tylko do świątecznych wytworów, czy związanych z zimą, ale również śmiało można korzystać z niej przy ślubnych pracach. 
Choć nie ma jej już w firmowym sklepie to łatwo można odszukać pojedyncze arkusze w Internecie. 
A teraz zapraszam do obejrzenia tego co powstało, a na końcu znajdziecie film z prezentacji albumu. 
Życzę miłego oglądania i do miłego zobaczenia :) 
















7 komentarzy:

  1. Piękny album.Kolorystyka i wykonanie mnie zachwyciły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, prawdziwe całe mnóstwo wspaniałych zakamarków :) zachwycam się :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, ha , miało być prawdziwe cacuszko, gdzieś mi się palec omsknął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te niebieskości mnie urzekły... Wspaniały album, no cudo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś cudeńko te papierki są prześliczne, a ty z nich zrobiłaś rewelacyjny album :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny! z zachwytem obejrzałam każdą stronę albumu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje wszystkim za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)