Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 lutego 2021

Kartka z tagiem i tutorial.

 Witam Was goraco!

Pamiętam moje pierwsze grafiki Digital PAPER, które otrzymałam, jako wyróżnienie w wyzwaniu prawie 7 lat temu. Bardzo się nimi cieszyłam, ale nie mogłam drukować na mojej drukarce grubych kartek i radziłam sobie w ten sposób, że drukowałam je na kartkach do xero, a  następnie przyklejałam je do kartek z bloku technicznego. Na szczęście technologia drukowania poszła na tyle do przodu od tamtego czasu, że w domowym zaciszu, mogę drukować na kartkach nawet 250g. 

Na filmie, który dla Was przygotowałam, pokazuję jak poradzić sobie w sytuacji, kiedy jednak nie możemy wykonać druku na twardszych kartach, jaki klej do tego jest najlepszy i jak poradzić sobie z tekturowym wianuszkiem który rozsypał się w moich palcach :D oraz dlaczego wcześniej wszystko warto mierzyć - kartka w rezultacie ma rozmiar 20 cm na 10 cm ;) 







4 komentarze:

  1. Śliczna kartka i fajny "pomocnik" jak ją zrobić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka świetna, ja grafiki Janet uwielbiam, te dziewuszki też mam w swoich zasobach. Co jakiś czas dokupuję kolejne. Dzięki za tutorial, jak mnie wkurzy drukarka to teraz wiem jak sobie poradzić. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)