Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 sierpnia 2021

Album z morskimi opowieściami :)

Cześć :) 
Mam ogromną przyjemności pokazać Wam mój mini album z przesłodkich grafik 
Sea Stories.
Odkąd je zobaczyłam pomyślałam, że można z nich stworzyć świetny projekt, 
pełen miejsc i zakamarków na zdjęcia.
W sumie udało mi się wygospodarować miejsca na 30 zdjęć, 
ale jestem pewna, że ten albumik może pomieścić więcej.

Proszę zapiąć pasy, bo zapowiada się niezła jazda: 22 zdjęcia a na końcu film z prezentacji. Zdecydowałam się na oba warianty, bo często zdarza się, że na komórkach filmy z YT nie wyświetlają się ;) Jeśli lubicie moją twórczość i chcielibyście mnie wesprzeć to będzie mi miło jak zostawicie kciuka w górę pod filmem. Miłego oglądania :)    





 


 













2 komentarze:

  1. Śliczny album pomieści wiele zdjęć z wakacyjnej wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny album i te grafiki Janet, świetnie sie wkomponowały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)