Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 sierpnia 2021

Kartka dla Siostry

Hej kochani!

Bardzo byłam ciekawa papierów "Flower Romance" od Craft & You Desing. Wydawały się bardzo delikatne i romantyczne. Ciekawiły mnie również pudełka, które dopasowane są do kolekcji. Bardzo spodobało mi się to rozwiązanie i postanowiłam dokonać kontrolowanego zakupu. Kontrola polegała na tym, że mój mąż stał koło mnie i nie pozwolił mi kupić więcej niż ze sporządzonej listy. Zabieg się udał, a mój mąż chyba to polubił, bo dziwnie często dopytuje, kiedy robię kolejne zakupy. 
Mam nadzieję, że wybaczycie mi te drobne żarty, a jeśli macie podobne poczucie humoru to nie musicie nic wybaczać ;) 

Wracając do papierów i tego co z nich wykonałam, papiery są ciekawe i na żywo prezentują się dużo lepiej. Pudełka ładnie się składają, jednak trzeba je delikatnie podkleić, aby boczki trzymały się na miejscu. Najlepiej zrobić to taśmą dwustronnie klejącą, gdy łatwo można zdeformować wieczko, czy spód, używając magica.

O papierach przypomniałam sobie, kiedy miałam wykonać kartkę urodzinową dedykowaną siostrze (nie mojej). Napisałam, że przypomniałam sobie, gdyż należę do tego podgatunku scraperek, które kupują papiery, kiedy je odbiorą, głaszczą przez dłuższą chwilę, później nadchodzi faza "boję się pociąć", następnie odkładam je w zaciszne miejsce aby nabrały mocy. Kiedy już to się stanie, to klękajcie narody, żadna siła mnie nie powstrzyma, nożyczki fruwają, biurko wygląda jak po małym huraganie, klej mam na palcach, włosach i powiekach, a pomiędzy zębami brokat. 

Tym razem było podobnie, jednak brokat zastąpiły złote płatki. A co z tego wyszło możecie zobaczyć na zdjęciach. Życzę Wam miłego oglądania ;) 




\

 

3 komentarze:

  1. Przepiękna i bardzo oryginalna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw. Pomysł z użyciem płatków to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, z papierami mam to samo, a żarty muszą być :) weselej wtedy :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)