Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 sierpnia 2022

Kartka na osiemnastkę.

 Witajcie!

Ogromnie cieszę się z dzisiejszego spotkania z Wami. Przygotowałam kartkę z pudełkiem z okazji osiemnastych urodzin. Wkroczenie w dorosłość to uroczysta chwila, dlatego bez wahania sięgnęłam po kolekcję 

"Aquarelles"

Te papiery mają w sobie wszystko czego potrzebowałam do stworzenia wytwornej, 
a zarazem delikatnej i romantycznej pracy dla prześlicznej dziewczyny.


Na pudełku umieściłam uroczy bukiecik z delikatną ramką i napis "moc życzeń", który ułożyłam na tagach, podklejonych dystansem. Dookoła ramki ułożyłam kompozycje kwiatowe; nie zabrakło elementów wyciętych z arkuszy dedykowanych do kolekcji Aquarelles oraz elementów wyciętych z wykrojników, a także tekturek i pasty strukturalnej przeciągniętej przez maskę.



Kartka utrzymana jest w tych samych klimatach co pudełko. W centralnym punkcie znajduje się rameczka z cyfrą osiemnaście ułożona na tagach. Kompozycje kwiatowe i przestrzenne elementy oprószone są małymi kuleczkami, dodałam również trochę chlapań białym gesso. 




Liczę na to, że moja praca będzie dla Was inspirująca <3 
Dziękuję bardzo za uwagę i do zobaczenia. 

Użyte materiały:

 
 
 

 

W mojej pracy pojawiły się tekturki Miszmasz Papierowy i muszę...
bo się uduszę, zgłosić moją pracę na wyzwanie:


6 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw. Delikatny i w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, jaki piękny komplet! Cudownie ukwiecony :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna, cudowna i jeszcze raz cudowna praca! dzieki za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)