Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 września 2022

Kartka urodzinowa dla mężczyzny 🐺

 Witam Was serdecznie i zapraszam do obejrzenia mojej kartki z okazji urodzin. 

Kartka jest dedykowana mężczyźnie, więc tym razem bez kwiatów i brokatu :D  
Pomysł na nią zrodził się przypadkiem, przy okazji porządkowania moje pracowni. 
Odkryłam, że mam całkiem pokaźny zapas czarnego brystolu i postanowiłam go użyć.
Bezpośrednio na bazę chlapnęłam białym gessem, ten zabieg pozwolił mi uzyskać imitację gwieździstego nieba. Następnie z kilku kawałków papieru ułożonego warstwowo utworzyłam kompozycję a na jej wierzchu  przykleiłam stempel wyjącego wilka. 

Do ozdobienia mojej pracy użyłam pięknego papieru i stempli  Stamperii z kolekcji Cosmos.





Dziękuję za odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)