Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 lutego 2023

Kartka komunijna w błękicie.

Witajcie :) 

Bardzo ucieszyła mnie nowa edycja kolekcji Celebraton Blue od ScrapAndMe. Pamiętam, że była ona dla mnie numerem jeden w pracach z okazji Komunii Świętej, czy Chrztu. 
Celebration Blue 2 to powiew świeżości i tchnienie wiosny, piękne układy i piękne grafiki.

Na dzisiaj przygotowałam delikatną kartkę komunijną, w której wykorzystałam papier z wianuszkiem 05/06, wycięłam też kilka listków z arkusza Leaves 2, dodałam kwiatuszki, perełki i napis z okładki. Na karteczce znalazła się tez przepiękna tekturka od Miszmasz Papierowy :) 
Mam nadzieję, że moja praca się Wam spodoba, a papierki zachęcą do tworzenia :) 


Życzę miłego dnia i do zobaczenia :) 

Użyte materiały:


 

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)