Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 lutego 2023

Mini album harmonijkowy w stylu vintage

 Cześć! 
Ten post w zasadzie powstał 6 lutego, jednak nie zamieszczałam go bo ciągle tworzył się tutorial. 
Cieszę się, że wreszcie mogę zaprosić Was na moją inspirację dla ScrapAndMe, w której wykorzystałam piękne papiery Vintage Garden.
Jest to jedna z moich ulubionych kolekcji tej firmy, przede wszystkim ze względu 
na piękne kwiaty oraz szatę graficzną i kolorystykę. 
Wykonałam z niej mini album składany w harmonijkę. 

Hi! 
This post was actually written on the 6th of February, however, I didn't post it because the tutorial was still being created. I'm happy to finally invite you to my inspiration for ScrapAndMe, for which I used beautiful Vintage Garden papers. This is one of my favourite collections from this company, mainly because of the beautiful flowers, layout, and colours. 
I used it to make a mini accordion fold album.


Na płóciennej okładce ułożyłam kompozycję z wyciętych elementów, 
tekturek, kwiatów oraz wycinanek.
I arranged a composition of cut-out elements on the linen cover, cardboard, flowers, and cut-outs.


W środku znajdują się karty oklejone papierem scrapowym 
oraz dociętymi kartami z papieru akwarelowego obrobione tuszem i stemplami. 
Inside are cards covered with scrapbooking paper 
and cut sheets of watercolour paper worked with ink and stamps.




A teraz zapraszam na tutorial, a także do subskrybowania mojego kanału na You Tube. 
And now, I invite you to the tutorial and also to subscribe to my YouTube channel.


Użyte materiały:

1 komentarz:

  1. Cudnie go wykonałaś. Tytułowa strona jest taka wypracowaną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)