Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 kwietnia 2024

ATC o podróży nietypowo.

To nie jest typowe ATC, nie o wymiary chodzi, bo one są w porządku. Zazwyczaj karty powinny być do siebie podobne, mieć ten sam układ graficzny, powtarzający się przewodni motyw itd. Odeszłam nieco od tych zasad i postanowiłam skupić się wyłącznie na tematyce podróżniczej. Dzięki papierom UHK Gallery Enola Holmes, udało mi się utrzymać klimat vintage i nawet ułożyły w przepis na udaną podróż. Oczywiście można rozwijać dalej myśl i dodawać kolejne karty, bo pomysłów na dobre podróże jest mnóstwo.


These are not typical ATC cards, their size is fine, but that's not the point. The cards must repeat the main topic, have a comparable visual design, and so on. I have deviated somewhat from these principles and decided to focus only on a travel theme. Thanks to the UHK Gallery Enola Holmes papers I maintained the vintage atmosphere and arranged cards in an appropriate way to give guidelines for a successful journey. Of course, I can develop themes and add more cards because ideas for good travel are so many. 






To co najbardziej podoba mi się w tworzeniu, że pomimo ustalonych ram, 
zawsze można wyjść poza nie i ja to bardzo często czynię. Polecam spróbować. 

 Serdecznie pozdrawiam
Agnieszka

What I like most about creating is that, despite the established framework, 
you can always go beyond it, and I do so very often. I encourage you to try.

Warm greetings
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)