Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 maja 2024

Kartka koperta na ślub...W różu

Zapraszam Was dzisiaj na moją najnowszą inspirację dla ScrapAndMe! Tym razem stworzyłam kartkę w kształcie otwartej koperty, która wypełniona jest bogatą, przestrzenną kompozycją.
Nie mogłam się powstrzymać przed sięgnięciem po listki, które urzekają mnie swoimi kolorami i kształtem. Na nich umieściłam delikatne kwiaty, tworząc romantyczny klimat. Dodatkowo, wycięłam uroczą domek dla pary ptaszków oraz obrączki, które dodają kartce wyjątkowego uroku.
Aby dodać jeszcze więcej blasku i magii, całą kompozycję delikatnie oprószyłam mikrokulkami, cekinami i brokatem.
Today I invite you to my latest inspiration for ScrapAndMe! This time, I have created a card in the shape of an open envelope, filled with a rich, spatial composition. I couldn't resist going for the leaves. I love their colours and shapes. I placed delicate flowers on them to create a romantic atmosphere. I also cut out an adorable little house for a pair of birds and rings to give the card a special touch. I sprinkled the whole composition with micro pearls, sequins and glitter to add sparkle and magic.






 Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego spędzenia wolnego czasu :) 

I hope that I have inspired you to use your free time creatively :)

2 komentarze:

  1. Ooohhh... Wonderful!!! Great dimensions and cutout elements! And love so much your own tissue flowers, they are just gorgeous!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)